Fietsen De Troyer bestaat ondertussen al 3 jaar. Het werd dus tijd voor een rebranding van de website, volledig in de smaak van Kenneth, de eigenaar.
Zo hielden we het strak en minimalistisch maar voegden we hier en daar een ‘out of the box’ element toe om het aantrekkelijker en speelser te maken. De kleuren die refereren naar myBike zijn hier ook geïmplementeerd.
Een website zonder professionele foto’s is zoals een auto zonder wielen, een beetje nutteloos dus. Uiteraard hebben we dit vermeden door de bedrijfsfotografie in eigen handen te nemen.
We gingen op locatie naar Vlierzele met ons fotomateriaal, namen foto’s uit verschillende hoeken en perspectieven en bewerkten deze nadien zorgvuldig met onze professionele programma’s.
Een greep uit de resultaten kan je hiernaast aanschouwen.
Om het geheel af te toppen, schreven we alle teksten op de website in een vlotte, maar vriendelijke stijl om zo met de ideale doelgroep van Fietsen De Troyer te verbinden. We hielden het kort, maar krachtig met oog voor informatie en conversie.