Webmarketing

Deze tijd is een website gewoon onmisbaar.

Je huidige klanten willen weten wat je zaak nog meer doet, of je bepaalde producten, merken of diensten levert,  waar je gelegen bent, wat je openingsuren zijn of wanneer je in verlof bent…   Zeg zelf, wat doe jij als je de eerste keer naar een restaurant gaat? Dan neem je toch snel een kijkje op hun site?

Maar als mensen die jouw firma niet kennen, en op het internet op zoek gaan naar iets wat jouw firma te bieden heeft, dan wil jij toch dat jouw website gevonden wordt door deze nieuwe potentiële klanten?

Er zijn verschillende manieren om jouw firma en website in de kijker te plaatsen!

DST visitekaartje klavier

Webmarketing  =  meer bezoekers op je website!

Een website is een investering, zowel wat tijd als geld betreft.
Deze dient steeds up-to-date te zijn en de nieuwste informatie over jouw zaak te bieden.
Zorg dat dit geen verloren geld en moeite is en dat je site bekeken wordt!

SEO

Search Engine Optimalisation,
dit is eigenlijk een natuurlijke positionering.  Je website moet zo goed mogelijk aan de vereisten voldoen van zoekmachines zoals Google, Yahoo, Bing, … om bij opzoekingen bovenaan te komen.

SEA

Search Engine Advertising, via betalende opties van bvb. Google en Facebook kan je aan de hand van je beoogde cliënteel, leeftijd, geslacht, regio,… er voor zorgen dat jouw website vooraan de zoekresultaten getoond wordt.

Social Media

Reclame op social media is reeds gekend, een pagina op Facebook en zoveel mogelijk volgers.
Maar oa. Facebook biedt de mogelijkheid om ook niet volgers, binnen de doelgroep van jouw firma, te bereiken.

Nieuwsbrief

Een manier om via een speciaal ontwikkelde omgeving, die voldoet aan de GDPR wetgeving, je klanten op regelmatige basis op de hoogte te houden van aanbiedingen, promoties of nieuwtjes op de markt.

Scroll naar top