Webmarketing

Deze tijd is een website gewoon onmisbaar.

Je huidige klanten willen weten wat je zaak nog meer doet, of je bepaalde producten, merken of diensten levert, waar je gelegen bent, wat je openingsuren zijn of wanneer je in verlof bent… Zeg zelf, wat doe jij als je de eerste keer naar een restaurant gaat? Dan neem je toch snel een kijkje op hun site?

Als mensen die jouw firma niet kennen, en op het internet op zoek gaan naar iets wat jouw firma te bieden heeft, dan wil jij toch dat jouw website gevonden wordt door deze nieuwe potentiële klanten?

Er zijn verschillende manieren om jouw firma en website in de kijker te plaatsen!

DST visitekaartje klavier

Webmarketing = meer bezoekers op je website!

Een website is een investering, zowel wat tijd als geld betreft.
Deze dient steeds up-to-date te zijn en de nieuwste informatie over jouw zaak te bieden.
Zorg dat dit geen verloren geld en moeite is en dat je site bekeken wordt!

Hoe vinden bezoekers je website?

  • Opbouw website: goede teksten en afbeeldingen zorgen voor een goede SEO waardoor je website op natuurlijke wijze sneller bovenin de zoekmachine zal verschijnen.
  • Social media: Facebook en Instagram zijn goede kanalen om je bedrijf én website te promoten. Via een professionele bedrijfspagina die je frequent update kan je nieuwe klanten lokken en je huidige klanten up to date houden. Via social media kunnen potentiële klanten doorklikken naar je website. Je kan Facebook ook gebruiken om te adverteren. Je kan je doelgroep hiervoor specifiek bepalen.
  • SEA: Search Engine Advertising is het betalend adverteren via zoekmachines zoals Google. Adhv een zoekwoordonderzoek kunnen we bepalen welke zoekwoorden voor jou het beste werken. Je biedt dan per zoekwoord om je advertentie in Google te laten verschijnen wanneer klanten op deze woorden zoeken. Je budget kies je zelf.
  • Linken op andere pagina's of media: als je met andere bedrijven samenwerkt dan kan je vragen om de link naar je website op hun website te laten plaatsen of om hiernaar door te verwijzen, bijvoorbeeld in een blog of op een linkpagina. Via een wedstrijd op social media kan je als deelname voorwaarde bijvoorbeeld vragen aan je volgers om je website te delen. Hoe vaker je URL-link ergens voorkomt hoe beter voor je eigen SEO en vindbaarheid.
  • Mailings: bouw een mailinglijst op met klanten en partners waar je frequent (bv maandelijks) een nieuwsbrief naartoe kan sturen met je promoties en nieuwtjes. In deze nieuwsbrief wordt er uiteraard ook doorverwezen naar je website.

Marketing via

Google Ads

Dit is dé manier om het aantal bezoekers van jouw site direct een boost te geven.

Start doelgerichte campagnes op en betaal enkel per klik.

Social Media

Reclame op social media is reeds gekend: een pagina op Facebook en zoveel mogelijk volgers.
Maar oa. Facebook biedt de mogelijkheid om ook niet volgers, binnen de doelgroep van jouw firma, te bereiken.

Nieuwsbrief

Een manier om via een speciaal ontwikkelde omgeving, die voldoet aan de GDPR wetgeving, je klanten op regelmatige basis op de hoogte te houden van aanbiedingen, promoties of nieuwtjes op de markt.
Scroll naar top

Login op
DST Webdesign